بازتاب انتخابات در رسانه های خارجی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان omide iran و آدرس aryasb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 1129
بازدید کل : 33477
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

امید ایران
تفریحی- اجتماعی- علمی- سیاسی




سلام ایرانیان قهرمان

توجه شما را به برخی عکس العمل های رسانه های  بیگانه  که از حضور با اقتدار شما مردم عزیز شوکه شده اند جلب می نمایم :

 

روزنامه نيويورك تايمز با انتشار گزارشي درباره روند راي گيري روز جمعه در كشور توجه خاصي به سخنان مقام معظم رهبري نشان داده و نوشت: رهبر ايران كه در نخستين ساعات روز جمعه به عنوان اولين مقام سياسي راي خود را به صندوق انداخت، خطاب به سخنان ترديد آميز آمريكا درباره اين انتخابات گفت: به درك كه به انتخابات ما ايمان نداريد.
اين روزنامه سخنان رهبري را پاسخي صريح به گفته هاي مداخله جويانه مقام هاي آمريكايي از جمله وزير خارجه اين كشور دانسته و افزود: جان كري چندي پيش اعتبار و مشروعيت انتخابات ايران را زير سوال برده بود.
شبكه خبري سي بي اس نيز با پخش تصاويري از انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر در كشور، به بررسي مواضع و گذشته نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري پراخته و گفت: به نظر مي رسد در شهرهايي به مانند تهران رقابت اصلي ميان قاليباف شهردار تهران و حسن روحاني باشد.
شبكه تلويزيوني سي ان ان آمريكا نيز با پخش تصاوير راي دهندگان در ايران به سخنان مقام رهبري در هنگام راي دادن اشاره كرده و از قول ايشان گفت: رهبر بلندپايه ايران بر اهميت مشاركت گسترده در انتخابات تاكيد كرد.
اين شبكه افزود: به نظر مي رسد مردم ايران از اين گفته رهبر خود پيروي كرده و به شكل گسترده به پاي بيش از ۶۰ هزار صندوق راي در سراسر كشور رفته اند.
روزنامه واشنگتن پست نيز در گزارشي نتايج انتخابات امروز را غير قابل پيش بيني دانسته و اعلام وزارت كشور را براي تمديد ساعت برگزاري انتخابات نشانه مشاركت بالاي مردم در اين انتخابات دانسته است

خبرگزاري رويترز از دوبي گزارش داد: راي دهندگان ايراني از قرار معلوم روز جمعه براي انتخاب رييس جمهوري جديد، پرتعداد ظاهرا شدند و صف هاي طولاني در مقابل مراكز اخذ راي تشكيل شد.

اين خبرگزاري در گزارش خود افزوده است: رهبر عالي ايران ضمن محكوم كردن انتقاد مقامات آمريكا از شفافيت انتخابات، از مردم اين كشور خواست در انتخابات شركت كنند.
رويترز همچنين به نقل از شاهدان عيني حاضر در چند مركز اخذ راي در تهران گزارش داد كه در مقايسه با انتخابات سال ۲۰۰۹، تعدادي بيشتري براي انداختن آرا خود در صندوق ها، صف كشيده بودند.
در ادامه گزارش آمده است: شقايق دانشجوي ساكن تهران اظهار داشت، اكنون در صف راي هستم و تصميم گيري در مورد شركت ذهنم را به شدت مشغول كرده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : abi