درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان omide iran و آدرس aryasb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 133
بازدید هفته : 577
بازدید ماه : 577
بازدید کل : 32925
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

امید ایران
تفریحی- اجتماعی- علمی- سیاسی




سلام دوستان اونایی که شلوار تنگ و کفش چینی  می پوشند حتماًبخونند:

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، عبدالمجید فنی،استاد و مدیرگروه انگل‌شناسی و قارچ‌شناسی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد با اشاره به ویژگی کفش مناسب، اظهار کرد: در کفش‌های تابستانی بدلیل منافذی که دارند، تهویه هوا بخوبی صورت می‌گیرد و نیز کفش‌های چرم طبیعی می‌توانند به عنوان کفش مناسب استفاده شوند، اما کفش‌هایی که با مواد پلاستیکی یا چرم مصنوعی تهیه می‌شوند، نه تنها مانع تبخیر طبیعی عرق پا می‌شوند بلکه محیط مناسبی را برای رشد قارچ و باکتری‌ها فراهم می‌کنند.

عبدالمجید فتی با بیان اینکه «افرادی که پاها یا جوراب‌هایشان بوی بد می‌گیرد، بیشتر از کفش‌های نامناسب استفاده می‌کنند»، عنوان کرد: عفونت‌های قارچی حتی می‌توانند از طریق دمپایی‌های رطوبت گیر پس از استحمام نیز منتقل شوند؛ به ویژه اگر دمپایی جلو بسته باشد و در آفتاب یا جای مناسب خشک نشده و تا استفاده بعدی مرطوب بمانند؛ در چنین فضایی، قارچ‌ها می‌توانند رشد کنند و موجب بروز بیماری شوند.

کفش‌های چینی اغلب بوی بد پاها و ابتلا به عفونت قارچی را به همراه دارند

 

 
 
 
 
پوشیدن شلوار تنگ و کفش‌ نامناسب بیماری قارچی می‌آوردخبرگزاری فارس: پوشیدن شلوار تنگ و کفش‌ نامناسب بیماری قارچی می‌آورد

نوع پوشش می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد بستر برای بیماری‌های قارچی در بدن داشته باشد و البسه و شلوارهای تنگ و کفش‌های نامناسب که مانع تعریق طبیعی بدن می‌شوند، می‌توانند در ایجاد برخی بیماری‌های قارچی نقش داشته باشند.

 

رئیس بخش انگل‌شناسی و قارچ‌شناسی بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد اعلام کرد: اکثر قریب به اتفاق کفش‌های چینی عرضه شده در کشور از چرم مصنوعی و مواد پلاستیکی تهیه شده‌اند که تبخیر طبیعی پا را مختل می‌کنند و افرادی که از این کفش‌ها استفاده می‌‌کنند، اغلب  از دو مسئله بوی بد پاها و ابتلا به قارچ‌های لای انگشتان یا کف پا شکایت دارند؛ عفونت‌هایی که بیشتر در بزرگسالان رخ می‌دهد.

فتی درباره انواع عوامل عفونت قارچی پا، خاطرنشان کرد: "درماتوفیت‌ها" بیشتر لای انگشتان و کف پا را به دلیل استفاده از کفش نامناسب درگیر می‌کند. عامل قارچی  دیگر به نام «کاندیدا» ست که بیشتر در لای انگشتان ایجاد ضایعات قارچی می‌کند و عامل نوع سوم این عفونت‌ها، باکتری شبه قارچ یا کورینه باکتریوم است .

طول درمان تا دو هفته کاهش یافته است

وی با اشاره به اینکه «تشخیص قطعی عفونت‌های قارچی در آزمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد و برای تشخیص نوع قارچ به طور حتم باید آزمایش در آزمایشگاه‌های تخصصی انجام شود»، تصریح کرد: با داروهای جدید، طول درمان این بیماران تا دو هفته کاهش یافته است اما باید با مراجعه به موقع به پزشک از پیشرفت عفونت جلوگیری شود.

از سنگ پاهای فلزی یا پلاستیکی استفاده کنید

مدیرگروه انگل‌شناسی وقارچ‌شناسی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد به استفاده از سنگ پاهای فلزی یا پلاستیکی توصیه کرد و گفت: سنگ‌پا باید قابل شست‌وشو باشد و به جای خلل و فرج، برجستگی داشته باشد و بهتر است استفاده  ازسنگ‌پاهای سنتی کنار گذاشته  شود.

وی همچنین خطاب به دانشجویان خوابگاهی و سربازانی که در پادگان‌ها زندگی می‌کنند، توصیه کرد که با پای برهنه روی موکت‌های خوابگاه‌ها راه نروند و در حد امکان از جوراب و یا دمپایی رو فرشی استفاده کنند. همچنین در حمام‌های عمومی و اماکن  استخرها هم از دمپایی استفاده کنند.

جنس جوراب‌ها از مواد نخی انتخاب شود

فتی با بیان اینکه «بهتر است کفش‌های تابستانی با جوراب استفاده کرد»، گفت: به طورکلی و در هر حالتی باید پاها خشک باشند و عرق آن را گرفت و به همین دلیل توصیه می‌شود جنس جوراب‌ها نیز از مواد نخی باشد نه پلاستیکی.



چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:شلوار تنگ,کفش چینی, :: 12:49 ::  نويسنده : abi

سلام بر علاقمندان طبیعت

دوستان تنگه واشی یا همان تنگه ساواشی یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری اطراف تهران در تابستان می باشد.تنگه واشی یا تنگه ساواشی

تنگه واشی کجاست؟

 

 

تنگه واشی در 17 کیلومتری شهر فیروز کوه  قرار دارد.در حرکت از سمت تهران به دماوند 17 کیلومتر بعد از فیروزکوه ، خروجی به سمت چپ هست که به سوی تنگه واشی حرکت می کند.

تنگه واشی در فصل تابستان میزبان بسیار ی از گردشگران است که با تهیه تدارک لازمه برای یک پیاده روی نزدیک به 3 کیلومتری در دل کوه و درون رود به آبشار زیبای 15 متری برسند.
در نزدیکی این آبشار هم رستوران و تفرجگاه کوچکی قرار دارد.
همه ساله تور های یک روزه بسیاری به سمت تنگه واشی حرکت می کنند و به دلیل طبیعت خاص آن از طرفداران زیادی بر خوردار است.
باید در نظر داشت مسیر تنگه واشی از سه قسمت مسیر تنگه اول تا ابتدای دشت ساواشی(حدود ۲۵۰متر) ، راهپیمایی دشت ساواشی(حدود ۱۷۰۰متر) و مسیر تنگه دوم تا رسیدن به آبشار(حدود ۸۰۰متر) تشکیل شده است.در ابتدای پس از یک پیاده روی کوتاه مدت در سر بالایی کوه ، به ابتدای تنگه رسیده که باید مسیر را در آب رود ادامه داد.
در صورتی که تصمیم دارید به تنگه واشی سفر کید حتما از داشتن وسایل لازمه جهت پیاده روی در آب و خیسی اجتناب نا پذیر و لذت بخش آن اطمینان حاصل نمایید.

عکس های تنگه واشی

تنگه واشیتنگه ساواشی

tangeh vashiعکس تنگه واشی



سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:گردش,تنگه واشی,تهران, :: 10:49 ::  نويسنده : abi
سلام  رفقا لطفاً‌این مطلب رو بچه های غرب و جنوب تهران حتماً بخوانند
 
محسن.ع معروف به محسن رنگي که از اراذل و اوباش به نام جنوب غرب و جنوب تهران است و به اتهام قتل در استان قم، تهيه و توزيع شيشه، آزار دختران و آدم ربايي، حدود 9 سال در استان ها و شهرستان ‌هاي ايران از دست پليس فراري بوده، چند روز پيش با شليک گلوله حضورش مجددش را در منطقه يافت‌آباد اعلام کرد.

اين شرور خطرناک در چند روز پيش در جلوي درب مسجد يکي از دوستان قديمي‌اش را به دليل خصومت شخصي با شليک تير مجروح ساخت و متواري شد.

به دنبال اين موضوع کلانتري يافت‌آباد عزمش را جزم کرد تا اين قاتل فراري و خطرناک را دستگير کند.

ماموران در بررسي بيشتر از اين متهم دريافتند که اوايل امسال نيز ماموران مبارزه با مواد مخدر ناجا از مخفيگاه محسن رنگي يک لابراتور شيشه به همراه بيش از 6 کيلوگرم شيشه کشف و ضبط کردند ولي متاسفانه موفق به دستگير محسن رنگي نشده‌ بودند و متهم از دستانشان گريخته بود.

مامورات تجسس و اطلاعات کلانتري يافت‌آباد در حين رصد و رديابي متهم بودند که عصر روز گذشته از يک تيراندازي ديگر در خيابان معلم مطلع شدند و سريعا خود را جهت بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين بار به دليل حساسيت موضوع سرگرد سينکايي رئيس کلانتري شخصا در عمليات حضور پيدا کرد و سپس با حضور در صحنه تيراندازي جواني 22 ساله را به نام احسان که به دليل جراحت چاقو در صورت، سر و دستانش در خون غلط مي‌زد، مشاهده کرد و سريعا مصدوم را با همکاري عوامل اورژانس را به بيمارستان منتقل شد.

پسر مجروح در حالي که خونريزي‌اش قطع نمي‌شد، پرده از جنايت ديگر محسن رنگي برداشت و به ماموران بيان داشت که محسن رنگي از چند سال پيش از من کينه داشته و امروز پس از مدت‌ها ناپديد شدنش بازگشت و انتقامش را از من گرفت.

در حالي که رئيس کلانتري مي‌دانست که محسن رنگي براي اطلاع از وضعيت مصدوم به بيمارستان سر مي‌زند، درون خودرو جلوي درب بيمارستان به کمين متهم نشست و پس از چند ساعت انتظار، بالاخره سر و کله متهم پيدا شد.

متهم به محض اطلاع و از حضور پليس در اطراف بيمارستان با يک دستگاه خودرو پژو پرشيا صفر که هنوز پلاک نشده بود اقدام به فرار کرد و با سرعت بسيار زيادي وارد اتوبان خليج شد.

متهم که در حين فرار به تعداد زيادي خودرو‌هاي شهروندان آسيب رسانده بود، با اجراي طرح مها به بن بست رسيد و مجبور شد تا خودرويش را رها کرده و با پاي پياده اقدام به فرار کند.

محسن رنگي که تنها رئيس کلانتري را در پشت سرش مي‌ديد براي رهايي و کمتر شدن جرمش اسلحه کمري‌اش را به همراه تلفن همراه به رودخانه کن انداخت و به فرار خود ادامه داد.

در نهايت اين قاتل فراري که از وحشي ترين شرور‌هاي جنوب و جنوب غرب به حساب مي‌آمد وارد يک کارگاه متروکه شد و با کشيدن سلاح سرد آماده درگيري با رئيس کلانتري گرديد.

در همين حين رئيس کلانتري که پشت به پشت متهم وارد کارگاه شده بود، با رويارويي با محسن رنگي در يک جنگ تن به تن البته نابرار توانست متهم مسلح را با دست خالي زمينگير کرده و دستگير کند.

محسن رنگي که براي بازجويي و تحقيقات فني و پليسي به کلانتري انتقال داده شده بود در پاسخ به اينکه تا الان چه تعداد از هموطنان را با تيغ تيز خود مجروح کرده‌اي؟ به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد زيادي را با چاقو مصدوم و مجروح کرده‌ام، ولي تمامي کساني که با چاقو زدم حقشان بوده است.

اين فرد که جرم خود را سبک مي‌شمرد، با اعتماد به نفس کامل از آزاديش در چند روز آينده خبر مي‌داد. 

سرگرد سينکايي رئيس کلانتري يافت‌آّباد به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم با دستور دادستان مدت 3 روز در اختيار ماموران تجسس کلانتري است و تا حال حاضر نيز بيش از 7 شاکي اين پرونده شناسايي و جهت شکايت به کلانتري دعوت شده‌اند.

گفتني است به دليل حساسيت موضوع و جرائم متعدد اين شرور و قاتل فراري، چنانچه در جنوب و جنوب غرب  تهران از شهروندي زورگيري شده و يا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، تقاضا مي‌شود براي شناسايي متهم  به کلانتري يافت‌آباد مراجعه کند.
 


شنبه 26 مرداد 1392برچسب:محسن رنگی , یافت آباد , :: 14:44 ::  نويسنده : abi

سلا دوستان گرامی با آرزو ی قبولی طاعات و عبادات دراین ماه عزیز لطفاً ماجرای آموزنده زیر را مطالعه نمایید :

 

در روزگاری که بستنی 500 تومان بود ، پسری 10 ساله وارد یک کافی شاپ شد، خدمتکار
برای سفارش گرفتن سراغش رفت، پسر پرسید، بستنی با شکلات چقدر است؟  
خدمتکار
گفت: 500 تومان  
پسر دستش را در جیبش کرد و بعد از شمارش پول هایش پرسید: بستنی
خالی چند است؟  
خدمتکار با توجه به اینکه تمام میزها پر شده بود و عده ای منتظر
خالی شدن میزها بودند با کلی ناراحتی و تکیه انداختن، گفت: 400 تومان  
پسر
دوباره پول خردهایش را شمرد . گفت: یکی برای من بیاورید.
خدمتکار بستنی را آورد
و صوت الحساب را نیز کنار بستنی روی میز گذاشت، پسر نیز بستنی اش را کامل خورد و
پولش را به صندوق دار داد و رفت.
هنگامی که خدمتکار برای تمیز کردن میز آمد
گریه اش گرفت، پسر بچه روی میز کنار بشقاب 100 تومان برای او انعام گذاشته بود!

یعنی او با پول خود می توانست بستنی با شکلات بخورد ولی برای اینکه به خدمتکار
زحمت کش انعامی داده باشد بستنی خالي خورد...!/

 



یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:در س , بستنی , :: 15:16 ::  نويسنده : abi