درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان omide iran و آدرس aryasb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 147
بازدید دیروز : 133
بازدید هفته : 589
بازدید ماه : 589
بازدید کل : 32937
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

امید ایران
تفریحی- اجتماعی- علمی- سیاسی




سلام  دوستان

این هم از اولین نظر آقای اوباما در مورد انتخابات ایران

رويترز نوشت: باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا و ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه درباره پيروزي "حسن روحاني" خوش بيني از خود نشان دادند.

 
اوباما پس از ديدار با پوتين که در حاشيه نشست گروه هشت در ايرلند شمالي برگزار شد به خبرنگاران گفت: در مورد ايران ابراز خوش بيني کرديم که با اين انتخابات جديد که در آن برگزار شد بتوانيم پيشرفتي در گفتگوها داشته باشيم که اجازه دهد مشکلات مربوط به برنامه هسته اي ايران را حل کنيم.

 
اين اولين بار است که اوباما به صورت علني درباره نتايج انتخابات ايران واکنش نشان مي دهد.

 
پوتين نيز گفت: اميدوارم پس از اين انتخاباتي که در ايران برگزار شد فرصت جديدي براي حل موضوع هسته اي ايران وجود داشته باشد ، ما تلاش خواهيم کرد در چارچوب مذاکرات بين المللي و به صورت دوجانبه اين موضوع را حل کنيم.

 



سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:انتخابات , اوباما, :: 10:42 ::  نويسنده : abi

سلام ایرانیان قهرمان

توجه شما را به برخی عکس العمل های رسانه های  بیگانه  که از حضور با اقتدار شما مردم عزیز شوکه شده اند جلب می نمایم :

 

روزنامه نيويورك تايمز با انتشار گزارشي درباره روند راي گيري روز جمعه در كشور توجه خاصي به سخنان مقام معظم رهبري نشان داده و نوشت: رهبر ايران كه در نخستين ساعات روز جمعه به عنوان اولين مقام سياسي راي خود را به صندوق انداخت، خطاب به سخنان ترديد آميز آمريكا درباره اين انتخابات گفت: به درك كه به انتخابات ما ايمان نداريد.
اين روزنامه سخنان رهبري را پاسخي صريح به گفته هاي مداخله جويانه مقام هاي آمريكايي از جمله وزير خارجه اين كشور دانسته و افزود: جان كري چندي پيش اعتبار و مشروعيت انتخابات ايران را زير سوال برده بود.
شبكه خبري سي بي اس نيز با پخش تصاويري از انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر در كشور، به بررسي مواضع و گذشته نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري پراخته و گفت: به نظر مي رسد در شهرهايي به مانند تهران رقابت اصلي ميان قاليباف شهردار تهران و حسن روحاني باشد.
شبكه تلويزيوني سي ان ان آمريكا نيز با پخش تصاوير راي دهندگان در ايران به سخنان مقام رهبري در هنگام راي دادن اشاره كرده و از قول ايشان گفت: رهبر بلندپايه ايران بر اهميت مشاركت گسترده در انتخابات تاكيد كرد.
اين شبكه افزود: به نظر مي رسد مردم ايران از اين گفته رهبر خود پيروي كرده و به شكل گسترده به پاي بيش از ۶۰ هزار صندوق راي در سراسر كشور رفته اند.
روزنامه واشنگتن پست نيز در گزارشي نتايج انتخابات امروز را غير قابل پيش بيني دانسته و اعلام وزارت كشور را براي تمديد ساعت برگزاري انتخابات نشانه مشاركت بالاي مردم در اين انتخابات دانسته است

خبرگزاري رويترز از دوبي گزارش داد: راي دهندگان ايراني از قرار معلوم روز جمعه براي انتخاب رييس جمهوري جديد، پرتعداد ظاهرا شدند و صف هاي طولاني در مقابل مراكز اخذ راي تشكيل شد.

اين خبرگزاري در گزارش خود افزوده است: رهبر عالي ايران ضمن محكوم كردن انتقاد مقامات آمريكا از شفافيت انتخابات، از مردم اين كشور خواست در انتخابات شركت كنند.
رويترز همچنين به نقل از شاهدان عيني حاضر در چند مركز اخذ راي در تهران گزارش داد كه در مقايسه با انتخابات سال ۲۰۰۹، تعدادي بيشتري براي انداختن آرا خود در صندوق ها، صف كشيده بودند.
در ادامه گزارش آمده است: شقايق دانشجوي ساكن تهران اظهار داشت، اكنون در صف راي هستم و تصميم گيري در مورد شركت ذهنم را به شدت مشغول كرده بود



شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, :: 9:33 ::  نويسنده : abi

سلام دوستان ،سلام خوش غیرت ها ، سلام مردها ،سلا م زن ها ،

سلام دخترها سلام پسرها ،سلام ایرانی های قهرمان ، درود بر شما که با حضور بی نظیرتان در انتخابات  بار دیگر نشان دادید که ایرانی هیچ چیز را به عزت کشورش ترجیح نمیده  و در هر وضعیتی که باشه حفظ کشور و نظام اسلامی  براش اولویت اوله

من به نوبه خودم از همه شما که رای دادید  تشکر میکنم  و دست همه شما را میبوسم .



شنبه 25 خرداد 1392برچسب:اتخابات, :: 9:20 ::  نويسنده : abi

سلام دوستان

درزندگی مدرن امروزه دیگر گیاهان داروئی جایگاه چندانی در بین مردم ندارد ولی به نظر من گیاهان داروئی خیل بهتر از داروهای شیمیایی هستند و حداقل ضرر کمتری را به بدن میرسانند تقریباً 70 هزار نوع گیاه دارویی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. من برای اینکه شما همیشه در سلامت باشید دوست دارم شما را به تدریج با  گیاهان داروئی و خواص آنها آشنا نمایم. لطفاٌ بخوانید:

آلوئه ورا

 در حوزه دریای مدیترانه، خاورمیانه، آسیا و شمال آفریقا یافت می‌شود.لازم به توضیح است که نوع وحشی آن جزو گونه‌های حفاظت شده است؛ از برگ‌های آلوئه ورا برای ساختن کرم‌های بیماری‌های پوستی، سوختگی و آفتاب سوختگی استفاده می‌شود

نجفیل یا زنجبیل

گیاهی خوراکی که در هند و شرق آسیا از آن بعنوان ادویه استفاده می‌شود و دارای خواص دارویی است،این گیاه در ایران باستان با نام ژنگویر نیز شناخته شده بود.زنجفیل اشتها آور است و برای مقابله با سرماخوردگی، گلودرد و حالت تهوع کاربرد دارد و این گیاه تاثیر آرامبخشی بر روی دستگاه گوارشی دارد

بابونه

اقوام اروپایی بابونه را گیاهی مقدس می‌پنداشتند. بابونه اکنون در سراسر جهان دیده می‌شود.چای بابونه آرامبخش است و روغن آن به خصوص برای پوست‌های شکننده و حساس بسیار مفید است و مصارفی برای ناراحتی معده و روده نیز دارد.

لازم به توضیح است که چای بابونه آرام‌بخش است



پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:گیاه , دارو, :: 10:16 ::  نويسنده : abi

سلام دوستان

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال  ایران  در مناقشه با حمتای کره ای خود جالب است  وی همچون یک ایرانی از خود تعصب نشان داده است و در جواب مربی کره گفته :

در این برهه 4 تیم کره، ازبکستان، قطر و ایران نتایج‌شان در مسابقات تأثیرگذار است. باید بدانیم که به جای 4 گزینه 5 گزینه داریم و آقای چوی سرمربی کره که از ایران خوشش نمی‌آید هم وجود دارد. بسیار شفاف پاسخ او را می‌دهم و می‌خواهم رسانه‌های بین‌المللی پیغام من را به او برسانند. مطالبی که چوی می‌گوید به این معناست که او در دیدار با ازبکستان به اندازه کافی سخت تلاش نکرده است و کره با تمام وجود در این مسابقه به میدان نرفته است. او در این مطلب می‌گوید همان‌طور که به عنوان مربی وظیفه داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم آنها چنین کاری نکردند.

کی‌روش تأکید کرد: او مایه ننگ و شرم بازیکنان کره است، او مایه شرم و ننگ فوتبال کره جنوبی است. او به مربیان فوتبال و هواداران ایران احترام نمی‌گذارد، او گله‌مند است که در ایران برخورد خوبی با کره نشده است در حالی که ما بهترین امکانات را در اختیارشان گذاشتیم، وقتی 5 مرغ داریم اگر مقابل کسی که از گرسنگی رنج می‌کشد یک بال قرار دهیم این اتفاق معنایی ندارد اما اگر یک ران داریم و آن را با آن فرد تقسیم می‌کنیم او باید تشکر کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: به عقیده من سرمربی کره حق دارد صحبت کند و نظرش را بگوید اما حق بی‌احترامی به فوتبال ایران را ندارد. آخرین کلام من این است که او قبل از رسیدن کاروان ایران به کره باید از هواداران و فوتبال ایران و همچنین هواداران کره عذرخواهی کند. مطمئنم او دیگر احترامی که بازیکنان کره برایش قائل بودند را ندارد. بسیار خوشحال هستم و می‌خواهم قبل از دیدار مقابل کره جنوبی پیراهن ازبکستان را خریداری کنم و به او هدیه بدهم. امیدوارم شجاعت این را داشته باشد تا هنگام بازی با ایران پیراهن ازبکستان را تن کند. برای مربیان بین‌المللی چوی مایه شرم است هر چند که تأکید می‌کنم این مسئله ربطی به فدراسیون کره و هیچکدام از بازیکنان این تیم ندارد. برای هواداران و بازیکنان کره احترام قائل هستیم



پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:کی روش ,تیم ملی, :: 10:5 ::  نويسنده : abi

 یک دندانپزشک گفت: سیگار، قلیان، غذاها و میوه های ترش، چای پررنگ و قهوه غلیظ می‌توانند باعث تغییر رنگ دندان شوند.

 
 مصطفی فاطمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: برای داشتن دندان‌های شفاف و براق بهتر است افراد بهداشت دهان خود را رعایت کنند بدین معنا که از مسواک، خمیردندان و نخ دندان به طور منظم استفاده کنند.
 
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی ادامه داد: برای شفافیت دندان باید به رژیم غذایی نیز توجه کرد چرا که استفاده از غذاهای ترش و اسیدی با PH پایین و همچنین مصرف آبلیمو و سرکه می‌تواند باعث رنگ‌پذیری بیشتر دندان شود.
 
وی به احساس کند شدن دندان بعد از خوردن میوه‌های ترش مثل گوجه‌سبز اشاره کرد و افزود: بعد از خوردن غذاها و مواد ترش، فرد احساس می‌کند که دندانش کند می‌شود اگر چه در حالت عادی با گردش بزاق دهان این از دست رفتگی جبران می‌شود اما اگر فرد به طور مکرر از ترشی و غذاهای ترش استفاده کند دندان مواد معدنی‌اش را از دست می‌دهد و سطحش متخلخل می‌شود و بدین ترتیب رنگ‌پذیری بیشتری پیدا می‌کند.
 
این دندانپزشک تصریح کرد: استفاده از مواد غذایی رنگدار مثل چای و قهوه به مدت طولانی و به صورت پررنگ و غلیظ می‌تواند به تغییر رنگ دندان بینجامد.
 
فاطمی، شایع‌ترین علل تغییر رنگ دندان را مصرف دخانیات دانست و افزود: مصرف سیگار و قلیان هم باعث تغییر رنگ دندان می‌شود.
 
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی گفت: بعضی از موارد تغییر رنگ‌ دندانها ناشی از ضربه خوردن یا آسیب عفونی دندان و پوسیدگی دندان است که باید توسط دندانپزشک درمان شود.
 
فاطمی، بالا بودن بیش از حد فلوراید در آب آشامیدنی مصرفی را در ایجاد لکه زرد و بروز نقاط رنگی در دندان مؤثر دانست و افزود: البته این موضوع شیوع کمتری دارد.
 
این دندانپزشک ادامه داد: بعضی از افراد فکر می‌کنند اگر از خمیردندان‌های ساینده و مسواک سفت استفاده کنند و دندان‌های خود را بسایند دندانهای تمیز و براقی خواهند داشت در صورتی که برخلاف انتظار این افراد، این مواد ساینده سطح دندان را می‌تراشند و دندان را مستعد برای تغییر رنگ می‌سازند.
 
فاطمی استفاده از مسواک‌های سفت را نادرست دانست و افزود: مسواک‌های سفت علاوه بر ساییدن سطح دندان، لثه را نیز دچار آسیب و تحلیل می‌کنند.
 
عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی ادامه داد: برای تمیز نگه داشتن سطح دندان نیازی به ساییدن دندان نیست چرا که ساییدن نه، به بهبود بهداشت سطح دندان کمک می‌کند و نه به زیبایی آن.
 
فاطمی به افراد توصیه کرد: در استفاده از خمیر دندان‌های ساینده به دستورالعمل‌های آن دقت کنند و از استفاده خارج از معمول آنها بپرهیزند چرا که این خمیر دندان‌ها مکانیسم رنگ‌بری دارند و استفاده مکرر و بیش از حد آنها می‌تواند باعث آزار، ناراحتی، حساسیت، تغییر رنگ و رنگ‌پذیری بیشتر دندان‌ها شود.


دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:دندان سفید, :: 12:11 ::  نويسنده : abi

 حدود سده هشتم هجری(قرن ۱۴ میلادی) مردمانی از نقاط مختلف سرزمین گسترده ایران به همراه مردمان کهنه ماسوله که در ۶ کیلومتری شمال غرب این شهر واقع است به نقطه ای که هم اکنون به عنوان شهر ماسوله شناخته شده است کوچ کردند. طی کاوش‌های انجام شده از محوطه باستانی کهنه ماسوله سفالینه هائی متعلق به قرون پنجم تا هشتم هجری قمری بدست آمده‌است که دقیق‌ترین مستندات قابل توجه تاریخی می‌باشند.[۴] در ۱۰ کیلومتری بالاتر از ماسوله جدید، ماسوله قدیم با آثار و بازمانده‌های انسانی از قبیل سنگ کوره و... در منطقه‌ای گسترده پراکنده شده‌است که جزء آثار باستانی بشمار می‌آینماسوله شامل وسعتی معادل یکصد هکتار منطقه تحت حفاظت میراث فرهنگی و منابع طبیعی، یکی از خوش آب و هواترین نقاط ایران است که هر ساله پذیرای ده ها هزار گردشگر می باشد. شهر تاریخی و توریستی ماسوله به دلیل داشتن معماری منحصر به فرد در جهان شناخته شده است. ماسوله با کوهستان های مرتفع، جنگل و ییلاقات سرسبز از توریستی ترین مناطق شمالی ایران با جلوه های طبیعی فراوان به ویژه در اواخر بهار و فصل تابستان است و قله شاه معلم در ماسوله با ارتفاع ۳۰۵۰ متر بلندترین نقطه استان گیلان و هدفی جذاب برای گروههای کوهنوردی می باشد.

 



دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, :: 11:46 ::  نويسنده : abi

 اگر دفعه بعد که از رستوران محل خود غذای سفارش داده شده را به جای پیک موتوری از یک پهپاد دریافت کردید تعجب نکنید.

 
به گزارش مهر، یک رستوران زنجیره ای در آمریکا در حال آزمایش امکان استفاده از یک پهپاد پیتزا بر است.
 
مغز متفکر این شیوه تحویل غذا سازمان  T + Biscuits انگلیسی است که برای این آزمایش استخدام شده است. نمونه اولیه این پهپاد پیتزا بر "دومی کوپتر" نام دارد و می تواند دو پیتزای بزرگ را طی 10 دقیقه در محدوده 6 کیلومتری فروشگاه تحویل دهد.
 
گفته می شود نسخه های آینده این پهپاد می توانند از GPS برای تحویل یک کیک استفاده کنند. 
 
این مدل کنونی توسط یک اپراتور زمینی که متخصص پرواز پهپادها است هدایت می شود.
 
دومی کوپتر هشت پره گردان دارد و به یک کیسه عایق حرارتی استاندارد مجهز است که معمولا تحویل دهنده های پیتزا از آن استفاده می کنند. این پهپاد در اصل توسط شرکتی به نام ایروسایت  برای تصویربرداری ویدیویی با دوربین طراحی شده بود.
 
بر اساس این گزارش از آنجا که این پهپاد در ارتفاع 126 متری سطح زمین پرواز می کند نیازی به کسب اجازه برای پرواز ندارد. به گفته طراحان این سیستم، این پهپاد می تواند با سرعت بسیار بیشتری به مقصد برسد چرا که دیگر نیازی نیست پشت چراغ قرمز و یا در ترافیک معطل شود.
 
این پهپاد پیتزا بر برای آزمایش های بیشتر در انگلیس نیز به کار گرفته خواهد شد.


دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:پهپاد , فناوری , سفارش , غذا, :: 11:40 ::  نويسنده : abi